Časté otázky

Výber vrecka

Neviem, aký mám typ vrecka alebo vysávača.

Na spodnej alebo bočnej strane vysávača nájdete malý štítok s presným názvom vysávača a podľa neho potom v našom vyhľadávači ľahko svoje vrecko nájdete.

viac nájdete v článku

V eshope sa mi nedarí môj typ vysávača nájsť.

Na hornej strane vysávača je často uvedené napr. "Philips 3000W" – teda značka a výkon. Na dohľadanie však potrebujete presný typ vysávača, ktorý nájdete na spodnom štítku prístroja. Je tiež možné, že Váš typ vysávača v našej databáze chýba – to ale ešte neznamená, že preň nemáme vrecko. Zavolajte nám, prosím, alebo napíšte – dohľadáme si, ktoré vrecko sa pre Vás bude hodiť a Váš typ vysávača do našej databázy pridáme.

Čo ak si vyberiem zle?

Nestrácajte hlavu – pomôžeme Vám. Správne vrecko dohľadáme a produkt vymeníme. Prípadný rozdiel ceny obdržíte obratom späť na účet, prípadne Vám pošleme faktúru na jeho doplatenie.

Vyzerajú inak, než sme zvyknutí?

Ak ste svoj typ vysávača našli v našom eshope, vrecká Vám budú sedieť. Nenechajte sa znepokojiť tým, že papierové vrecká sú často rôzne skladané a na prvý pohľad vyzerajú odlišne. Vrecká z netkanej textílie sa často predávajú rovné a stačí ich pri vkladaní do vysávača prehnúť.

Kvalita

Prečo je cena relatívne nízka?

Máme jednoducho šikovného výrobcu – rodinnú firmu, ktorá sa na vrecká špecializuje a výrobu zdokonalila tak, že dokáže konkurenciu drtiť kvalitou aj cenou.

Nie je vrecko príliš veľké?

Textilné vrecko len nie je prehnuté a preto sa zdá byť väčším. Skôr sa obávajte vreciek, ktoré sa zdajú byť menšie – ak totiž nedosahujú na dno vysávača, nielenže sa znižuje objem vrecka, ale naviac sa môže pod váhou obsahu trhať.

Aký filter príde v balení?

Klasický plstený obdĺžnik – vkladá sa väčšinou pred motor alebo pred Hepa filter. Je ale dobré ho často meniť – predlžuje životnosť Hepa filtra, a preto pridávame vždy jeden filter na tri až štyri vrecká.

Spracovanie objednávky

Neprišlo mi potvrdenie objednávky na email.

Prekontrolujte, prosím, Váš spam kôš – občas sa stáva, že emaily končia tam. Alebo nám zavolajte – radi Vám objednávku ústne potvrdíme. Nestáva sa, že by sme objednávku neevidovali, pokiaľ ste sa v procese objednávky dostali až k potvrdeniu objednávky.

Čakám na objednávku a stále nič.

Ak zákazník objednáva s platbou vopred na účet a uvedie nesprávny variabilný symbol, nevieme, o ktorého zákazníka ide, a nemôžeme tak objednávku aktivovať na odoslanie. Variabilný symbol teda, prosím, prekontrolujte a prípadne nás kontaktujte emailom či telefonicky, aby sme mohli spárovanie vykonať ručne.




Nenašli ste to, čo hľadáte?
Napíšte nám, radi Vám odpovieme na akúkoľvek otázku.


Pole označená * jsou povinná.